woensdag 29 mei 2013

EOTD - Sooo 80's eye kit!

In dit artikel konden jullie de review over deze kit al zien, ik liet toen weten en dat ik ook nog een look me zou maken en zo gezegd zo gedaan hier is de look!

De kit bevat echt mooie kleuren en daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt. In mijn binneste ooghoek tot iets verder onder mijn oog bracht ik de licht helder blauwe kleur aan. Op mijn ooglid zelf bracht ik een donker roze kleur aan. Daarboven in mijn crease zette ik een donker blauwe kleur, deze blende ik mooi samen met de roze. Dezelfde donker blauwe kleur bracht ik ook nog een stukje onder mijn oog aan. Verder gebruikte ik ook nog een mascara en een eyeliner.
 
Wat vinden jullie?
 

Klik hier en maak kans op een vrijkaartje naar Walibi! Doe jij al mee?
Liefs xx
Liesbeth

1 opmerking: