dinsdag 13 augustus 2013

Persoonlijke update | Bye Bye neuspiercing! :c

Follow on Bloglovin
Donderdag 11 juli liet ik na een jaar wachten eindelijk mijn neuspiercing zetten, ik was super blij toen ik hem had en het zag er zo leuk uit! Hieronder staan een paar foto's met mijn (l)neuspiercing(l) !





Toen ik zaterdag nacht (10/08) wakker werd was mijn piercing eruit gevallen, natuurlijk greep ik direct naar een spiegel en probeerde ik hem er terug door te duwen, wat niet gelukt is. Na bijna 30min te proberen heb ik het opgegoven en heb ik verder geslapen. Toen ik 's morgens wakker werd wou ik aan de 'piercing' voelen maar die was natuurlijk weg en het gat was helemaal dicht. Ik vind het nu super raar dat daar geen kleine staafje meer zit en natuurlijk ook super spijtig!

Ik ga hem opnieuw laten piercen maar dan moet ik 'opnieuw' sparen dus het gaat zeker nog een week(weken) duren voor ik mijn nieuwe heb, maar ... wanneer ik er een heb maak er even een artikel over!


 photo 85e9ed5c-03a6-4e12-8637-a7d20e9eb0b9_zps175cbce0.jpg

1 opmerking:

  1. Ah wat jammer dat je hem niet meer in kreeg! Ik heb mijn neuspiercing nu 12 jaar, maar ik kan me herinneren dat de eerste tijd het gaatje ook heel snel dichtging. Ik heb de eerste weken ook met een stukje pleister op mijn neus moeten slapen om te voorkomen dat die eruit zou vallen.

    BeantwoordenVerwijderen